.

2012. március 20., kedd

Körözött

Egy olyan kence amit családunkból mindenki szeret és ezért gyakran kerül terítékre. Eddig csak juhtúróból készítettem most pedig fele-fele arányban vegyítettem tehéntúróval. Friss kenyérrel, zöldséggel és egy teával tápláló reggeli vagy vacsora, szendvicsalapnak is megfelel.

25 dkg juhtúró
25 dkg tehéntúró
10 dkg vaj
4 darab zöldhagyma apróra vágott szára
1 kk köménymag (én őrölve teszem bele a gyerekek miatt, nem szeretik ha ráharapnak :)
1 kk őrölt pirospaprika

só ízlés szerint

A vajat habosra kavarjuk, hozzáadjuk a két féle túrót, a felvágott zöldhagymát, a fűszereket es jól kikavarjuk.

2 megjegyzés:

  1. Kimaradt a felsorolásból a paprika, pedig látom, hogy belekerült :) Annyira szeretem én is, és csak őrölt köménymaggal!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azta,micsoda jó szemed van:) tényleg kimaradt:)gyorsan kijavítom. Köszönöm:)

      Törlés