.

2013. július 26., péntek

Juhtúrós-vajas puffancsok

Nálam most juhtúróval készült sós puffancs. Trollanyu kívántatta meg velem, Ő csokival töltötte, a tésztájába pedig cottage cheese került, de akár tehéntúróval is el lehet készíteni. Mint a leveles tészta, felpuffadtak a sütőben. Néhányuk tetejére kevés füstölt sajtot reszeltem, nagyon finom lett.


22,5 dkg juhtúró
22,5 dkg vaj
20-25 dkg liszt( amennyit felvesz)
pici só

kevés reszelt füstölt sajt a tetejére( el is hagyható)

   A tésztát este összeállítottam, fóliába csavartam és a hűtőbe tettem. Másnap reggel kivettem, 15 percet a konyhapulton hagytam,  majd 3-4 mm vastagságúra nyújtottam. Ravioli vágóval karikákat vágtam, sütőpapíros tepsibe rakosgattam, néhány darab tetejét megszórtam reszelt sajttal.
   Előmelegített sütőben 180 fokon 15 perc alatt pirosra sütöttem.


18 megjegyzés:

  1. De jó! Első ránézésre azt hittem, hogy töltött puffancsok. Nagyon mutatósak!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon formásak! Juhtúrós pogi van nekem is az eszembe de már milyen régen , és tessék itt van. Tehénturóval szoktam hasonlót csinálni, most egy ízőrzők műsorából választottam egy juhtúrós pogácsát remélem rövidesen kipróbálom, bár az csak tőllem függ hogy mikor?:-))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kíváncsian várom a pogácsádat, finomak a juhtúrósak:-)

      Törlés
  3. Nagyon jól néznek ki, első ránézésre azt hittem, hogy valamilyen minta van rányomva. Kis különleges lett a sajt rajzolta minta :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajt nélkül is finom. Sajtosan a minta mellett adott egy plusz ízt is:-)

      Törlés
  4. A képeket elnézve ez bizony nagyon eteti magát. A füstölt sajt biztosan még külön jó ízt ad neki. Csinosak!

    VálaszTörlés
  5. Micsoda finomságos puffancsokat készítettél! Azt hiszem nálunk is elfogyna mindegy morzsáig :D

    VálaszTörlés
  6. De szépek! :) Jó ötlet volt juhtúróval készíteni, nagyon finom lehet! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez volt itthon, gondoltam nem ronthatja el:-) fincsi volt!

      Törlés
  7. Nagyon szép lett nálad is, és finom! :)
    Én is elmentettem Trollanyutól, hamarosan el is készül. :)

    VálaszTörlés