.

2014. május 30., péntek

Avokádó krém

Régebben tettem fel még egy avokádó krém receptet, ez sokkal egyszerűbb, viszont nagyon finom. Vacsorára teával nagyszerű tud lenni.


Hozzávalók: 1 avokádó, 2 evőkanál citromlé, 1 gerezd fokhagyma, só, bors

Elkészítése: Az avokádót félbe vágjuk, kivesszük a magját, a húsát kikanalazzuk egy tálba és villával összetörjük. A fokhagymát megtisztítjuk, présen átnyomjuk, az avokádópüréhez adjuk. Sóval, borssal, ízesítjük, belekeverjük a citromlevet is és jól kikavarjuk. Héjába visszatöltve friss kenyérrel tálaljuk.

5 megjegyzés:

  1. Nekem is van két receptem is, de nálam is az egyszerűbb a nyerő, egy blogbarátnőmtől tanultam, akiről kiderült, hogy nyárádszeredai származású, avokádó, finomra aprított hagyma, citromlé, csípőspaprika, pici só, paradicsom mellé, isteni :)

    VálaszTörlés
  2. Ja és bújik az avokádópalántám :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem minden variáns bejön, nem válogatok :-) kaptam olyan visszajelzést is, hogy elkészítették és nem ízlett. Én sem szerettem régebb, barátságot kell kötni vele:-)
      Milyen ügyes kertész vagy! Lesz majd termés is?

      Törlés
  3. Én is így készítem, és szerintem így jó.

    VálaszTörlés
  4. bookmarked!!, I really like your web site!

    Have a look at my web site; reign of dragons ziva

    VálaszTörlés